Je betaalt geen verzendkosten bij bestellingen boven de €45 (dit geldt voor alleen voor leveringen in Nederland). Voor bestellingen onder de €45 rekenen wij €6,95 verzendkosten. Voor verzendingen naar België rekenen wij €9,00 verzendkosten.
Alle bestelling verpakken wij uiterst zorgvuldig en worden overgedragen aan onze logistieke-partner PostNL.
Je ontvangt automatisch een Track&Trace-code per email als ons pakket is opgehaald door PostNL. Wanneer je de Track&Trace-code controleert dan werkt deze nog niet. Rond 21:00 komt het pakket door de eerste scan in het distributiecentrum van PostNL en is vanaf nu dus volgbaar. Houdt er rekening mee dat de volgende dag zal worden bezorgd. Op de dag van bezorging geeft een tijdsindicatie aan hoe laat er ongeveer bezorgd zal worden. Let wel, dit is een indicatie en is niet bindend.
Je kunt het pakket ook zelf nakijken via www.tracktrace.nl - Installeer ook de app van PostNL om zelf bezorgingen te wijzigen en zendingen bij te houden via PostNL App.
Alle zendingen worden geregistreerd verzonden. Het is je eigen verantwoordelijkheid om de zending in de gaten te houden tijdens transport.
Neem direct contact met ons op via [email protected] als je problemen constateert of iets gewijzigd wilt hebben. Door snel te schakelen kunnen we samen met PostNL problemen tijdig oplossen.
Ben je niet tevreden met je Gabberwear-bestelling? Ongedragen artikelen kunnen binnen 30 dagen worden geretourneerd op onderstaand adres:
Retour-adres:
Gabberwear BV
Hendrik Figeeweg 61
2031BJ HAARLEM
Het is alleen mogelijk om producten te retourneren voor geld terug. Wil je een andere maat? Stuur je product retour en bestel de juiste maat opnieuw in de webshop.
Retourneren is voor eigen kosten. Retouren onder rembours worden niet aangenomen. Wij adviseren je bestelling te retourneren met PostNL of DHL. Wanneer je een retourzending afgeeft bij een pakketpunt van PostNL of DHL, krijg je een Track & Trace code waarmee je je zending kunt volgen vanaf het pakketpunt tot aan ons retour-adres. Bewaar goed je verzendbewijs tot je retourzending door ons is verwerkt. Wanneer wij vervolgens je retourzending ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je hierover een retourbevestiging per e-mail.
Mocht je twee weken na het retourneren van je bestelling nog geen e-mail hebben ontvangen van ons, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Wij accepteren geen retourzendingen met inklaringskosten (voorbeeld: Zwitserland). Wij accepteren deze zendingen niet en betalen geen inklaringskosten.
Alle artikelen waarvan de factuur binnen de betalingstermijn is voldaan kunnen gedurende 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.
Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.
Plaats het product in een verzenddoos. Je kan de doos gebruiken die door ons is geleverd mits deze niet beschadigd is. Gebruik NIET de schoenendoos als verzenddoos (deze retouren accepteren wij niet)! Mocht je geen Gabberwear doos/verpakking meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken, mits het retourdocument goed zichtbaar is.